פרקט למינציה – הבחירה הכי טובה הביתה

פרקט למינציה

חלום של רבים הוא להתקין בבית חיפוי של פרקט למינציה. בעבר אפשר היה לראות בבתים בודדים חיפוי של פרקט אך היום מדובר בטרנד מוביל ולקוחות רבים בוחרים לבחור פרקט למינציה של צמרת עבור ביתם החדש או המשופץ.

 

התחושה הנעימה בבית

 

לוחות העץ היפהפיים יוצרים אווירה חמימה, משפחתית ונעימה מאד בבית. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא העובדה שמדובר בחומר מבודד ולכן הטמפרטורה שלו היא זהה הן בקיץ והן בחורף. הליכה ברגליים יחפות היא תמיד תחושה נהדרת ועל הפרקט הרגליים אינן מזיעות בקיץ עקב החום הכבד וגם אין תחושה שהן הולכות על משטח קר או קפוא בימי החורף, כיוון שלא חל שינוי ברמת הטמפרטורה.

כך הולכים בבית לאורך כל השנה יחפים או במקסימום עם גרביים בחורף ונהנים מאד מהדריכה על המשטח הנוח והנעים.

 

בחירת פרקט למינציה

 

הדרישה הגדולה לפרקט למינציה הגבירה את הייבוא שלנו ארצה וכעת אפשר למצוא באולמות התצוגה של צמרת פרקטים היצע נרחב מאד של דגמים יפהפיים במגוון טקסטורות וצבעים שכל אחד מהם יוסיף יופי רב לכל בית. האדריכלים ומעצבי הפנים דוגלים גם הם בבחירת חיפוי של פרקטים במרחבי הבית והם אלה שמסייעים ללקוחות לבחור את הדוגמה המתאימה להם ביותר.

הייבוא האיכותי כולל לוחות פרקט המיוצרים מכמה שכבות של עץ סינתטי ומעליהם שכבה הכוללת מדבקה המוצמדת לכל השכבות. מדובר בייצור מאד איכותי של מוצר שכמעט אין בו פגמים ולכן אפשר ליהנות ממנו לאורך שנים רבות.

ברוב הבתים מעדיפים לחפות את רצפות חדרי הילדים, חדר השינה וחדר העבודה ובשנים האחרונות נוצרה מגמה של חיפוי גם חדר המגורים בפרקט זהה או שונה.

ההרמוניה העיצובית של פרקט בדוגמה קלאסית ובגוונים נעימים החוברים לרהיטים הממוקמים בכל חדר, לווילון ולשטיח יוצרים יחד חדר מושלם בעל נראות יפהפייה ומיוחדת.

 

התקנה מהירה של פרקטים

 

אחד היתרונות המובילים של פרקט למינציה הוא העובדה שאנשי המקצוע מתקינים אותו במהירות רבה. אפשר תוך כמה שעות לחפות בדרך זו כמה חדרים ללא לכלוך רב. זאת לעומת הריצוף הנורמטיבי שמצריך תשתיות, ימים רבים של עבודה, דיוק רב בהדבקת האריחים ובהתאמה המושלמת של המרצפות ולכלוך רב בתום העבודה.

 

נוחות בחיי היום יום

 

הימצאותם של פרקטי צמרת בחדרים יוצרת נוחות עצומה בכל השטח. בני הבית בכל גיל, נהנים לשבת במשך שעות על הפרקטים בנוחות מרבית. הצעירים במשחקי הרכבה, הגדולים יותר במשחקי מחשב ובצפייה בטלוויזיה והכול בתחושה חמימה ומשפחתית.

 

תחזוקה קלילה

 

יתרון משמעותי הוא הקלות בניקיון. אפשר לאסוף את האבק שמצטבר על הפרקט באמצעות שואב אבק איכותי ולאחר מכן לנקות באמצעות מטלית לחה וחומר ניקוי ייעודי. תוך שטיפה מהירה הפרקט נקי, מתייבש במהירות ואפשר שוב לשבת וליהנות ממנו.